18.10.12

Shanghai

Så har jeg ENDELIG fået taget mig sammen til at blogge for første gang i hele mit liv, og nu må vi se hvorn det kommer til at gå.

Jeg har i september måned været på studietur med klassen og må indrømme, at det har været en fantastisk oplevelse som man altid vil huske på! Så naturligvis bliver det første indlæg et tilbageblik på Shanghai.

The view - Her ser man blandt andet The Pearl og Øloplukkeren.
Starbucks var der mange af i Kina.
Kæmpe udvalg af New Balance <3
Vores ynglingsrestaurant som vi besøgte mindst én gang om ugen. De kendte os efterhånden rimelig godt -.-
Super Brand Mall
En af de mest berømte centre i Shanghai, Pudong. Har ialt 13 etager med blandt andet shopping, restaurant, arkade m.fl.
Strawberry cheesecake på café Costa. Himmelsk <3
Fake market - Shanghai Science and Technology.
Bibimbab - Jeg elsker koreansk mad så selvfølgelig et billed af det!
Det er ikke altid at kagerne i Kina smager godt, men flotte og søde SKAL de se ud.
The view from the top





Tid til hårfarvning og klipning.

Så fik jeg endelig min baby som jeg vandt sammen med nogle fra klassen. Elsker den simpelthen og kan ikke fatte at den overhovedet kunne komme med i flyet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar